اصفهان ، خیابان شمس آبادی ، جنب بیمارستان سینا ، بن بست شهریار ، مجتمع پزشکی مجید ، طبقه همکف - تلفن : 32240934 - 031
نشانه های مهم بیماری قلبی | درمان و تشخیص بیماری قلبی در اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / بیماریهای قلبی عروقی / مهمترين علائم بيماری های قلبی

مهمترين علائم بيماری های قلبی

بیماری ها و مشکلات قلبی جزو مواردی هستند که نشانه های آنها را باید جدی گرفت و در صورت بروز این نشانه ها به سرعت اقدامات لازم را انجام داد. در ادامه به برخی از نشانه های بیماری قلبی می‌پردازیم و توصیه میکنیم؛ در صورت مواجهه با آنها در خود یا افراد دیگر، حتما مسئله را جدی بگیرد.

اگر نشانه هایی از بیماری قلبی در خود یا اطرافیانتان مشاهده کردید؛ و ساکن اصفهان هستید می‌توانید با مراجعه به کلینیک دکتر امید هاشمی فرد متخصص قلب و عروق(فلوشیپ فوق‌تخصصی بالون آنژپلاستی) و با استفاده از دقیق ترین روشهای تشخیصی به بیماری خود پی برده به درمان آن بپردازید. جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر به شماره تلفن 32240934 - 031 تماس حاصل فرمایید.

علائم هر بیماری بسته به نوع بیماری‌ متفاوت است. بطور کلی علائم زیر گرچه لزوما نشان‌دهنده‌ی بیماری‌های قلبی نیستند اما در مشکلات قلبی میتوانند نشان‌دهنده‌ی خطر باشند:

نشانه های مهم بیماری قلبی | درمان و تشخیص بیماری قلبی در اصفهان

کلینیک خدمات قلب زاینده رود از کلینیک های منحصر به فرد در سطح استان اصفهان می باشد که در آن خدمات مرتبط با بازتوانی قلبی نیز ارائه می شود. برنامه هایی که به بیماران ارائه خواهد شد؛ بر اساس سن، جنسیت، بیماری های پیشین و ... تدوین می شود. در صورتی که برای خود یا عزیزانتان به دنبال کلینیک ارائه دهنده این خدمات هستید؛ می توانید به این مرکز مراجعه کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شمس آبادی ، جنب بیمارستان سینا ، بن بست شهریار ، مجتمع پزشکی مجید ، طبقه همکف
تلفن : 32240934 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
هولتر قلب چگونه عمل میکند؟هولتر قلب چگونه عمل میکند؟

هولتر قلب، وسیله‌ای قابل حمل است که جهت بررسی بلندمدت عملکرد قلب (معمولا 24 تا 48 ساعت) بکار می‌رود. زمانی که الکتروکاردیوگرام حالت استراحت، جوابگوی پرسش‌های پزشک در مورد وضعیت بیمار نیست، نیاز به بررسی و هولتر مانیتورینگ قلب در مدت زمان بیشتر و شرایط متفاوت‌تری وجود دارد ... ادامه مطلب

چه زمانی از هولتر قلب استفاده می شود؟چه زمانی از هولتر قلب استفاده می شود؟

برای دریافت هرگونه مشاوره و اقدامات درمانی در مورد مشکلات قلبی، هولترها و استفاده از آنها میتوانید با کلینیک دکتر امید هاشمی فرد متخصص قلب و عروق (فلوشیپ فوق‌تخصصی بالون آنژپلاستی) در تماس باشید ... ادامه مطلب

انواع روشهای درمان واریسانواع روشهای درمان واریس

واریس ممکن است در هر سیاهرگی از بدن بروزکند اما به‌دلیل اینکه فشار خون در پاها به دلیل فعالیت و ایستادن سرپا بیشتر است، این بیماری را در پاها بیشتر از سایر اندام‌ها شاهد هستیم ... ادامه مطلب

کلینیک زاینده رود مرکز جامع بازتوانی قلب اصفهان

کلینیک بازتوانی قلب زاینده رود در سال 1395 در خیابان شمس آبادی راه اندازی شد .هدف از راه اندازی کلینیک ارائه خدمات درمانی در حوزه قلب و عروق به صورت جامع به بیماران قلبی می باشد منظور از لغت جامع تلفیق فرایند بازتوانی قلب شامل مراحل آموزشی تغذیه ای و ورزشی به بیماران قلبی می باشد که اثربخشی درمان های معمول بیماران قلبی را دو چندان خواهد کرد.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465