اصفهان ، خیابان شمس آبادی ، جنب بیمارستان سینا ، بن بست شهریار ، مجتمع پزشکی مجید ، طبقه همکف - تلفن : 32240934 - 031
واریس چگونه درمان میشود؟ | مرکز جامع بازتوانی قلب اصفهان
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / واریس و بیماریهای وریدی / برای درمان واریس به چه متخصصی مراجعه کنیم؟

برای درمان واریس به چه متخصصی مراجعه کنیم؟

گاهی رگهای پا به حدی بارز و قابل مشاهده می‌گردند که موجب می‌شوند پاها ظاهری نازیبا پیدا کنند. این امر به ویژه در خانم ها اغلب به پوشاندن دائمی پاها و نارضایتی از این شرایط می‌انجامد. حدود نیمی از خانمها (برخی در سنین پایین تر و برخی دیگر در سنین بالا به علل گوناگون) در طول زندگی خود با تشکیل عروق واریسی در پاها مواجه می شوند. این عارضه در آقایان هم دیده می‌شود ولی معمولا پشت موهای پای مردان پنهان می‌باشد. امروزه روشهای جراحی و غیر جراحی موثری برای درمان واریس وجود دارد. با مطالعه ادامه این مطلب می‌توانید از چگونگی درمان واریس، علل ایجاد و روشهای تشخیص این بیماری مطلع گردید.

عروق واریس به صورت رگ های آبی یا کبود رنگ در ناحیه ساق پا و ران دیده می‌شوند. شما می‌توانید برای خلاص شدن از این رگ ها، به متخصص قلب مراجعه نمایید. دکتر امید هاشمی فرد، متخصص قلب و عروق با سالها تجربه در زمینه درمان واریس پذیرای شما مراجعین محترم در کلینیک تخصصی قلب زاینده رود اصفهان می‌باشند. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 32240934 - 031 و 09135695684 تماس حاصل فرمایید.

عوامل ایجاد عروق واریسی

براي درمان واريس به چه متخصصي مراجعه كنيم؟

اگر از ظاهر عروق پيچ و تاب خورده ای که روی پاهایتان دیده می‌شوند ناراضی هستید؛ احتمالا برای رفع آنها به دنبال پزشکی که در درمان این عروق متخصص است؛ می‌گردید. واريس بيماری سياهرگهای بدن است و به همین دلیل در حوزه کاری متخصصین قلب و عروق قرار دارد. متخصص قلب و عروق با مهارت كامل در ارزيابي و تشخيص همه مشكلات و بيماريهای مربوط به عروق، در درمان واریس نیز می‌تواند موثر عمل نماید.

روشهای تشخیصی واریس

از جمله این روش های غیر تهاجمی تشخیص واریس و دیگر بیماری های عروقی، می توان به تکنیک های تصویر برداری مانند امواج فراصوت (داپلکس)، سونوگرافي داپلر، ام آر آی، سی تی اسکن و آنژیوگرافی اشاره کرد.

3 روش درمانی واریس

  1. اسکلروتراپی
  2. لیزر درمانی واریس
  3. جراحی عروق واریسی
واریس چگونه درمان میشود؟ | مرکز جامع بازتوانی قلب اصفهان

مراحل درمان واریس

متخصص قلب با توجه به اندازه عروق واريسی تصميم ميگيرد كه از چه روشي براي درمان واريس استفاده كند. اگر قطر رگهای واريس كوچك يا متوسط باشند، متخصص قلب و عروق، از مواد سفت كننده ديوار رگ های واريسي استفاده ميكند. به اين روش تزريق مواد سفت كننده اصطلاحا اسكلروتراپي گفته می‌شود. اگر اندازه رگهای واريسی بزرگتر باشد، پزشک از روش لیزر برای درمان واريس استفاده مي كند. در مواردی هم به دلیل بزرگ بودن عروق واریسی، به تشخیص متخصص قلب و عروق، بهترین روش درمان واریس جراحی است.

کلینیک خدمات قلب زاینده رود از کلینیک های منحصر به فرد در سطح استان اصفهان می باشد که در آن خدمات مرتبط با بازتوانی قلبی نیز ارائه می شود. برنامه هایی که به بیماران ارائه خواهد شد؛ بر اساس سن، جنسیت، بیماری های پیشین و ... تدوین می شود. در صورتی که برای خود یا عزیزانتان به دنبال کلینیک ارائه دهنده این خدمات هستید؛ می توانید به این مرکز مراجعه کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شمس آبادی ، جنب بیمارستان سینا ، بن بست شهریار ، مجتمع پزشکی مجید ، طبقه همکف
تلفن : 32240934 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
دلایل انجام تست ورزش قلب چیست؟دلایل انجام تست ورزش قلب چیست؟

کلیه خدمات غیرتهاجمی قلب از قبیل اکوکاردیوگرافی، نوار قلب، انواع هولتر، تست تیلت، تست و رزش و غیره در کلینیک تخصصی زاینده رود اصفهان که مرکز جامع بازتوانی قلب می‌باشد؛ قابل ارائه به شما مراجعین محترم خواهد بود ... ادامه مطلب

راههای پیشگیری و کنترل بیماری های قلبی عروقیراههای پیشگیری و کنترل بیماری های قلبی عروقی

عواملی که ریسک ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را افزایش میدهند شامل مواردی مانند جنسیت، افزایش سن، مصرف برخی داروها، بیماری های مزمنی مانند فشار خون و دیابت، کلسترول بالا، چاقی و افزایش وزن میباشند ... ادامه مطلب

استرس تست شیمیایی قلب چه موقع انجام میشود؟استرس تست شیمیایی قلب چه موقع انجام میشود؟

اگر وجود یک ناتوانی مانندآرتروز شدید و دردهای شدید اسکلتی - عضلانی مانع از انجام استرس تست ورزشی شوند؛ متخصص قلب می‌تواند از یک داروی تزریقی داخل وریدی برای افزایش تعداد ضربان قلب شما همراه با یک تکنیک تصویربرداری مانند اکوکاردیوگرافی برای دیدن نحوه فعالیت قلب در حین فعالیت شدیدتر قلب است ... ادامه مطلب

کلینیک زاینده رود مرکز جامع بازتوانی قلب اصفهان

کلینیک بازتوانی قلب زاینده رود در سال 1395 در خیابان شمس آبادی راه اندازی شد .هدف از راه اندازی کلینیک ارائه خدمات درمانی در حوزه قلب و عروق به صورت جامع به بیماران قلبی می باشد منظور از لغت جامع تلفیق فرایند بازتوانی قلب شامل مراحل آموزشی تغذیه ای و ورزشی به بیماران قلبی می باشد که اثربخشی درمان های معمول بیماران قلبی را دو چندان خواهد کرد.


طراحی و راه اندازی وب سایت : گروه نرم افزاری پزشک آنلاین - 09128883465